سلام،
راستش الان که میخواستم بگم همشون یادم رفت، خب از کجا شروع کنم….؟
من از هم کلاسیم خوشم میاد، و هر روزه داره علائم بیشتر میشه ولی رابطه ی اجتماعی خیلی خیلی بدی دارم، خیلی بد!
برای مثال اگر بخوام با کسی حرف بزنم بیشتر از ۱۰ دقیقه نشده و حسِ بدی رو بهم میده.
حس میکنم پیشش مزاحمم و در اون لحظه از خودم متنفر میشم!
هدفِ من اینه که شما بهم راهکار بدین نه که بگین” مهم نیست، هنوز که مشخص نشده سرطان داره، این دوستیا به درد نمیخوره” نمیخوام یه همچین چیزیه بشنوم چون خودم میدونم ولی انگار میخوام به خودم ثابتش کنم، ولش.
من از یه چیزی به شدت میترسم!، میدون قراره روزی به خواسته هام و رویاهام برسم، مطمعنم! ولی میترسم راهِ اشتباهی رو انتخواب کنم و…..خیلی میترسم خیلی….!
بیخخب،یال….
همکلاسیم رفته آزمایش داده، خیلی از دکتر ها احتمال دادن که ممکنه سرطانِ معده یا یه همچین چیزی داشته باشه ولی هنوز به طورِ کامل مشخص نیست، و قراره تا یه هفته دیگه مشخص بشه، میتونم بفهمم که حالش بده، خیلی داغونه ولی به رو خودش نمیاره….!
بهم راهکار بدین لطفا!
- F 2 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 2 سال قبل