کسی که دوسش دارم سرطان داره

0
0

سلام،

راستش الان که میخواستم بگم همشون یادم رفت، خب از کجا شروع کنم….؟

من از هم کلاسیم خوشم میاد، و هر روزه داره علائم بیشتر میشه ولی رابطه ی اجتماعی خیلی خیلی بدی دارم، خیلی بد!

برای مثال اگر بخوام با کسی حرف بزنم بیشتر از ۱۰ دقیقه نشده و حسِ بدی رو بهم میده.

حس میکنم پیشش مزاحمم و در اون لحظه از خودم متنفر میشم!

هدفِ من اینه که شما بهم راهکار بدین نه که بگین” مهم نیست، هنوز که مشخص نشده سرطان داره، این دوستیا به درد نمیخوره” نمیخوام یه همچین چیزیه بشنوم چون خودم میدونم ولی انگار میخوام به خودم ثابتش کنم، ولش.

من از یه چیزی به شدت میترسم!، میدون قراره روزی به خواسته هام و رویاهام برسم، مطمعنم! ولی میترسم راهِ اشتباهی رو انتخواب کنم و…..خیلی میترسم خیلی….!

بیخخب،یال….

همکلاسیم رفته آزمایش داده، خیلی از دکتر ها احتمال دادن که ممکنه سرطانِ معده یا یه همچین چیزی داشته باشه ولی هنوز به طورِ کامل مشخص نیست، و قراره تا یه هفته دیگه مشخص بشه، میتونم بفهمم که حالش بده، خیلی داغونه ولی به رو خودش نمیاره….!

بهم راهکار بدین لطفا!

 

جنسیت؟
خانم
سن شما؟
کمتر از 20
وضعیت تاهل؟
مجرد
آیا عاشق هستید؟
دو دل هستم
از دید شما خوشبختی چیست؟
رسیدن به همه ی اون چیزایی که میخوای
نمایش 0 نتیجه
پاسخ شما
پاسخ شما پس از تایید و حداکثر 48 ساعت قابل مشاهده خواهد بود.لطفاً رعایت ادب و احترام به دیگران را رعایت فرمایید و دیگران را بدون قضاوت و با این تصور که دیگران عزیزان شما هستند پنداشت نمایید.حسن همدردی شما به دیگران حائز تقدیر است.
شما عزیزان می توانید بدون نیاز به عضویت و ورود، به درد و دل های عمومی پاسخ دهید.در صورت تمایل و کاملاً اختیاری برای بایگانی پاسخ ها و تخصیص امکانات بیشتر می توانید در سایت ثبت نام نمایید.
نام*
ایمیل*
وب سایت
سن پاسخ دهنده؟*
جنسیت پاسخ دهند؟*
تشخیص انسان از ربات مخرب
به بالا بروید
question