خیلی زندگی بدون داشتن خانواده و دوست و حتی یک نفر هم سخته
جنسیت؟
آقا
سن شما؟
بین 20 الی 30
وضعیت تاهل؟
مجرد
آیا عاشق هستید؟
قبلا بودم
از دید شما خوشبختی چیست؟
زندگی عادی و داشتن خانواده ای که ادم رو دوست دارن نه خانواده نه هیچکس دیگه ای
- مهرداد 8 ماه قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 8 ماه قبل
کمی از شرایطت توضیح بده چی شده که خانواده نداری چی باعث شده تنها بشی
سن پاسخ دهنده؟
بین 30 الی 45
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
- هر کی به 8 ماه قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 8 ماه قبل
صبر کنی و ارتباط برقرار کنی موضوع حل میشه
سن پاسخ دهنده؟
کمتر از 20
جنسیت پاسخ دهند؟
آقا
- Mjlp به 8 ماه قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 8 ماه قبل
سلام آقا شما اگه شد یه ایمیل برا من بفرستید
سن پاسخ دهنده؟
بین 20 الی 30
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
- زهرا به 8 ماه قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 8 ماه قبل
پاسخ شما