عشق

1
0

نمیدونم چطوری بگم ولی من سنم زیر بیسته و عاشق پسری شدم که جای برادرم بود یعنی اونو مثل برادرم میدونستم و اون منو خواهرش میدونست نمیخواستم بهش بگم ولی خیلی اسرار کرد که عاشق چه کسی شدی چون از جایی فهمیده بود عاشقم منم با صد تا مقدمه و اینا غیر مستقیم گفتم خودش و اون هم بدش نیومد و گفت که منو دوست داره با هم دوست شدیم و همه چی خوب بود تا اینکه رابطه رو تموم کرد و گفت که ببخشمش پس از مدتها فهمیدم که عاشقه یه دختر دیگه بوده و برای اینکه منو فراموش کنه میاد سمت من چون دختر خوشگلی هستم و وقتی که فراموشش نکرده و از من سیر شد ولم کرده من در مقطع خیلی حساسی از زندگیم هستم و چنان افسرده شدم که میخوام خودکشی کنم لطفا کمکم کنین البته من هنوز با اون فرد در ارتباطم به خاطر ارتباط نزدیکی که در گذشته بوده فراموش میشه کسی که چنان نقش پررنگی توی زندگیم داشته؟ چیکار کنم که فکر خودکشی نیاد تو سرم

جنسیت؟
خانم
سن شما؟
کمتر از 20
وضعیت تاهل؟
مجرد
آیا عاشق هستید؟
بله
از دید شما خوشبختی چیست؟
اعتدال در همه عناصر زندگی
  • Parimah 4 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
0
0

خواهر جان من پسرم من چهارده سالمه تازه با عاشقی آشنا شدم کنار دوتا دختر بودم دوتاش دلمو شکستن خواهر جان اما من باهاش کنار اومدم اگر با یکی دیگه آشنا بشی کسی که مورد اعتماد باشه و دوباره دلتو نشکنه فراموش میکنی هم اونو هم مرگ رو یا این کارو بکن یا قید عاشقی رو بزن

سن پاسخ دهنده؟
کمتر از 20
جنسیت پاسخ دهند؟
آقا
  • زخمی عشق به 4 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
0
0

باید خیلی برات سخت بوده باشه..کسی که “دوستش داشتی” به همین راحتی جاتو با یک نفر دیگه پر کرد. بیشترمون فکر می کنیم برای هم ساخته شدیم ولی این حس معمولا یا یک طرفه میشه یا هر دو نفر از هم خسته میشن و میرن دنبال زندگیشون. تو، تو این رابطه آسیب بیشتری دیدی چون اون پسر کسی نبوده که احساسش زیر پا گذاشته شده..بلکه خودت هستی و مطمئن باش اون نمیتونه شدت ناراحتی تورو در این زمان حساس درک کنه. متاسفانه یه سری از پسر ها و گاهی وقتا دخترا رابطه رو به چشم یه چیز زودگذر میبینن و با این طرز فکر به طرف مقابلشون صدمات جبران ناپذیر میزنن. من در جایی نیستم که بتونم در مورد مشکلت نظر خاصی بدم چون فقط 16 سالمه و تجربه همچین روابطی رو نداشتم..ولی میتونم توی افسردگیت کمکت کنم. اول از همه باید با مهم ترین شخص توی زندگیت یعنی خودت، خلوت کنی و هر چقدر که لازمه بهش زمان بدی تا با این موضوع کنار بیاد. اصلا خودتو سرزنش نکن، اتفاقاتی که افتاده رو نشخوار نکن و مدام تکرار کن که هر چی بوده دیگه تموم شده. چون تو آدم ارزشمندی هستی و میتونی دوباره شروع کنی، میتونی زخماتو ترمیم کنی، میتونی کسایی که بهت صدمه زدن رو فراموش یا حتی حذف کنی.. این تو هستی که راجب احساساتت تصمیم میگیری پس قبول کن که این رابطه ممکنه یک اشتباه بزرگ بوده باشه. و مهم تر از همه، خودکشی کمکی به وضعیتت نمیکنه فقط تصور کن با نبود تو، چند نفر از دوستا و خانوادت ضربه روحی میبینن و ممکنه تا ابد افسرده بشن- برای اینکه از افکار خودکشی خلاص بشی کارای آرام بخش مثل یوگا یا پیاده روی انجام بده، با یکی که بهش اعتماد کامل داری حرف بزن یا آهنگ گوش بده..هر کاری که حواست رو از این اتفاق پرت کنه و یواش یواش میبینی که ذهنت آروم میگیره و میتونی بدون هیچ حس ترس و ناراحتی از این اتفاق بگذری و اون آدمو کنار بذاری 🙂

امیدوارم کمکی کرده باشم و برات آرزو میکنم بیشتر قدر خودتو بدونی و مواظب باشی برای کی عمر و احساستو خرج می کنی.

سن پاسخ دهنده؟
کمتر از 20
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
  • دارلا همون دخترک رویاپرداز به 4 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
0
0

خدا کمکت کنه فقط

فکر نکنم بتونی فراموش کنی ولی سعی کن حستو تغییر بدی

سن پاسخ دهنده؟
بین 20 الی 30
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
  • Yalda به 4 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
0
0

امیدوارم بتونی با هر راهی که شده فراموشش کنی اگه بعد ۲ سال به اینکه میخواستی خودکشی کنی فکر کنی مطمئنن از خودت خجالت میکشی

سن پاسخ دهنده؟
کمتر از 20
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
  • Saba به 4 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
0
0

پسرا معمولا با نیت خاصی به سمت دخترا میرن: سواستفاده بهتره سمت این روابط نری هرروز پیاده روی و آهنگ بذار ورزش کن

سن پاسخ دهنده؟
بین 30 الی 45
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
  • ا به 4 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
0
0

سلام عزیز دلم منم دوسال پیش دقیقا موقعیت تورو داشتم منتها با یه ذره تفاوت اما همونقدر که میگی اون شخصو دوست داشتم به عنوان برادر یا یه دوست اما بعدا حس کردم عاشقشم تا اینکه اون رفت خارج ازرجزئیاتش بگذریم منم خیلی ناراحت بودم و حتی تا همین پارسال باهاش ارتباط تلفنی و حتی تصویری داشتم اما این همش کارو سخت تر میکرد و اذیتم میکرد اما خودم متوجهش نبودم ک این ارتباط بیشتر منو اذیت میکنه

نمیدونم وضعیت تو چجوریه اما حس میکنم اگر مثل من تموم توانتو جمع کنی اونو گوشه قلبت به عنوان یه ادم خوب و مهم تو زندگیت نگه داری و با یه اراده سعی کنی دیگ باهاش صحبت نکنی اولاش حالت خیلی خوب نمیشه اما بعدش کم کم احساس سبکی میکنی و حس خوبی داری راستش نمیگم الان بهش فکر نمیکنم چرا میکنم اما حداقلش اینه ک دیگ اونحد اذیتم نمیکنه عزیزم کسی ک رفته رو سعی کن کم کم تو ذهنت ماتش کنی و بهش لبخند بزنی بهد یه مدتی حالت خوب میشه و ازینکه فکر خودکشی زده به سرت تعجب میکنی اینم لگم ک من با اون شخص تقریبا ۸ سال دوست بودم سعی کن باهاش کنار بیای و یه جنبه دیگه ای رو ببینی هنوز خیلی وقت داری برای واقعا عاشق شدن و اینکه کسی که لیاقتتو داره دوستت داشته باشه و نخواد بخاطر فراموش کردن بیاد سراغت یا دلشو برنی پس امیدوار باش و جا نزن مطمئن باش همه چی تغییر میکنه🙂

امیدوارم حرفای من کمکت کرده باشه فکر کنم زیاد صحبت کردم با آرزوی موفقیت برای هردومون💋

سن پاسخ دهنده؟
بین 20 الی 30
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
  • Maed به 4 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
نمایش 6 نتیجه
پاسخ شما
پاسخ شما پس از تایید و حداکثر 48 ساعت قابل مشاهده خواهد بود.لطفاً رعایت ادب و احترام به دیگران را رعایت فرمایید و دیگران را بدون قضاوت و با این تصور که دیگران عزیزان شما هستند پنداشت نمایید.حسن همدردی شما به دیگران حائز تقدیر است.
شما عزیزان می توانید بدون نیاز به عضویت و ورود، به درد و دل های عمومی پاسخ دهید.در صورت تمایل و کاملاً اختیاری برای بایگانی پاسخ ها و تخصیص امکانات بیشتر می توانید در سایت ثبت نام نمایید.
نام*
ایمیل*
وب سایت
سن پاسخ دهنده؟*
جنسیت پاسخ دهند؟*
تشخیص انسان از ربات مخرب
به بالا بروید
question