سلام.تازه عقد کردم خانمم تا حد ار ضا میرسه ولی آخر باید با دست خودش ار ضا بشه و آبش هم هیچ وقت بیرون نمیاد.ایا برا بچه دار شدن مشکل است
جنسیت؟
آقا
سن شما؟
بین 30 الی 45
وضعیت تاهل؟
متاهل
آیا عاشق هستید؟
دو دل هستم
از دید شما خوشبختی چیست؟
که با هم بتونیم به آرامش برسیم و در کنار هم زندگی کنیم
- کیوان صمیمی 2 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 2 سال قبل
نه فک نکنم
مشکلی ایجاد نمیشه واسه بچه دار شدن
سن پاسخ دهنده؟
کمتر از 20
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
- .... به 1 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 1 سال قبل
پاسخ شما