سلام به همه شما و به سایت خوب درد دل کن!
من یگ افغانی هستم و حدود یگسال میشود در ایران هستم و به یگ شغل کیفدوزی مصروف که ساعت ۱ شب خواب میشیم و ساعت ۸ بیدار میشیم برای کار و فقط تو این۱۷ ساعت فقط کار و کار باید کنیم فقط روز جمعه رو داریم که خیلی زود میگذره و مشکلات اینکار که از تفریح نکردن در روز گرفته تا درد های که در پاه حس میکنیم و افسرده گی و من خیلی در فوتبال علاقه مندم حقوقم هم ۳ میلیون تومان در ماه است که هنوز برای رفع احتیاجات خانواده ام کم است و من میخوام برم آموزش فوتبال تا در آینده به یگ اسطوره تبدیل بشم از هیچی این دنیا خوشم نمیاد و فقط خدا اون فوتبال رو گذاشته تا دلیلی برای زنده موندنم باشه و هرروز ازین شغل خسته تر میشم و میترسم نکنه دست به کاری بدی بزنم که هردو دنیایم به باد برود خلاصه خیلی افسرده ام و از هیچی خوشم نمیاد و شما هم که میدونید این عصر همه یه جوری افسرده و مجازی شدن
نمیدونم چی کنم اصلا باید چی کنم ببخشید که برای شما نامعلوم موند که مشکلی داشتم من خودمم دقیقا نمیدونم راه حلم چیست اصلا التماس دعا لطفا مشاوره بدین نظر
- علی فرهاد 4 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 4 سال قبل
من مشکل تو را درک میکنم
تو باید با آرزوهات بجنگیم تا بهشون برسی و خدارو شکر کنی که میتونی با این ۳ میلیون میتونی فعلا خرج خانوادتو بدی
تا جایی که میتونی تلاش کن تا به جایی میتونی برسی
- GOHST of Tsushima به 4 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 4 سال قبل