دلم میخواست به یکی بگم از مادرم خوشم نمیاد با اینکه در حقم مادری نکرده باز دلم نمیاد بگم ازش متنفرم
ولی هیچ وقت مادر خوبی برام نبود بجای حمایت و راهنمایی و پشتیبانی از هر نظر عاطفی،مالی،فکری،درسی،کاری همش داد و تحقیر و مقایسه و بی احترامی و خشم
برام دعا کنید مستقل بشم فقط گاهی بعنوان سر زدن ببینمش
جنسیت؟
خانم
سن شما؟
بین 30 الی 45
وضعیت تاهل؟
مجرد
آیا عاشق هستید؟
خیر
از دید شما خوشبختی چیست؟
آرامش و سلامتی
- صدف 5 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 5 سال قبل
کتاب مادران سمی رو حتما مطالعه کن … کاملا درکت میکنم .
سن پاسخ دهنده؟
بین 20 الی 30
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
- تینا به 5 سال قبل پاسخ داد
پاسخ شما