سلام وقت بخیر. من دختری 22 ساله هستم و پشت کنکوری… چندین ساله پشت کنکورم برای رسیدن به هدفی ولی نمیدونم چرا نمیتونم هیچ کاری رو تا انتها برم… معمولا کارهام رو با برنامه ریزی های زیاد به تعویق میندازم… دیگه هیچ رغبتی به کارهای مورد علاقم ندارم… به بن بست رسیدم و نمیدونم چیکار کنم… حتی دروسی که خوندنش برام اسون بود مثل دینی برای سخته… خوابم به بیش از 10 ساعت رسیده و حتی وضع جسمیم هم تعریفی نداره ممنون میشم کمک کنین چون واقعا نمیدونم چیکار کنم:( دبیرستان رو تیزهوشان درس خوندم با پایه خوب ولی افت شدیدی داشتم زمان دیپلمم…. و این بحران تا همین الانش باهام هست… افسردگی شدیدی دارم نمیتونم دست به هیچ کاری بزنم…. تمرکز ندارم… فقط میخوام بخوابم
- ستاره سربی 3 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 3 سال قبل
سلام ستاره
امیدوارم حالت خیلی بهتر باشه و نسب به اون موقعی که اینو نوشتی احساس بهتری داشته باشی
میدونی کنکور نزدیکه
من هم برای درد و دل اومدم تو سایت و وقتی درد و دلت رو دیدم خیلی باهات احساس نزدیکی کردم
منم کنکوریم
و از قضا منم افسردم
میخواستم بهت چند تا پیشنهاد کوچولو بدم
اگه افسردگیت خیلی شدیده حتما برو پیش روانشناس
من خودم این اواخر میرم
اگه دوست خوبی داری باهاش حرف بزن
اگه شب ها بیدار میمونی این کار رو اصلا نکن با دمنوش آرامش بخش و زود بخواب
اگه ۱۰ یخوابی
۱۰ ساعتم که بخوابی بازم میشه ۸ صبح
ورزش گزینه عالی ایه
نه حالا حرفه ای چون میدونم وقت کمه
گاهی که دلت گرفت برو بیرون بیست دقیقه بدو
یه چیز خیلیییی مهم : محیطت رو بذای شروع عوض کن
مثلا برو پانسیون ـ کتابخونه یا ــــ
و در آخر میخواستم بگم که امیدوارم به چیزایی که میخوای برسی
- Nil به 3 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 3 سال قبل