سلام دوستان نمیدونم از کجا باید شروع کنم ولی دیگه هیچ آرزوی برای ادامه زندگی ندارم و چیزی نیست که بخواد حال خوب بهم بده احساس میکنم دیگه همه چیز بی ارزشه و دلم میخواد هر چی زود تر تموم بشه زندگی
جنسیت؟
آقا
سن شما؟
بین 20 الی 30
وضعیت تاهل؟
مجرد
آیا عاشق هستید؟
دو دل هستم
از دید شما خوشبختی چیست؟
نمیدونم
- اراد 7 ماه قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 7 ماه قبل
به مرگت فکر کن
اونجا با خودت چی میگی
به چیا می تونستی برسی
اینجور شور زیستن پیدا میکنی
سن پاسخ دهنده؟
کمتر از 20
جنسیت پاسخ دهند؟
آقا
- Mjlp به 7 ماه قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 7 ماه قبل
پاسخ شما