سلام دوستان من حدود 30 سالمه و یه مشکل بزرگی دارم اینک هیچ وقت احساس رضایت و خوشحالی نسبت ب خودم نداشتم من ادم موفقی هستم از دید خیلیا امسال کنکور دکتری هم قبول شدم ازدواجم کردم اما خودمو زیاد قبول ندارم از خودم عملکردم راضی نیستم خودمو نابود شده و غیر موفق میبینم چون علیرغم تحصیلات کار درست و حسابی ندارم چون تو رشته مورد علاقم تحصیل نکردم و خیلی حسرت دارم کلا ب در بسته خوردم هیچ چی خوشحالم نمیکنه هیچ چی هم ناراحتم نمیکنه کلا تبدیل شدم ب یه ادم کاملا خنثی😐 نمیدونم چ حس و حالیه فقط میدونم برا کسی قابل درک نی و این ب من شدیدا وایب اینک تنها هستم رو میده با اینک دورم شلوغه ب شدت احساس تنهایی میکنم عمیق ک فکر میکنیم مسبینیم همه ما آدمها تنها هستیم حقیقت درون ما رو هیچ کس نمیفهمه هیچ کس هرگز اونجوری ک باید نمیتونه کسی زو درک کنه مثلا حتی خانواده و عزیران و خواهر و همسر و… هم راجب ب آدم برداشت غلطی داره و همه ما چقدررر تنهاییم هر کس از روی برداشتش و اندازه درک وفهم خودش ب ما یه حسو حالی داره ک عمدتا درست نی از لونورم خوده زندگی کردن مرحله ب مرحله دهنمون رو صاف میکنه تو این گیر ودار هی خدا رو هم صدا میزنیم اونم جواب نمیده دایورت کرده دلمون ک از زمین و زمان پره خدا هم حواسش نی خیلی حس بدیه اونوقت با این اوضاع چجوری میشه خوشحال یوذ اگ یلدین ب منم بگین🥺
- shaily 1 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 1 سال قبل
کارای خوبی که احساس مهم و مفید بودن بهت می ده انجام بده. حتی می تونی نذر کنی با گروه های جهادی برو برای درمان مردم. خیلی خوشحال میشن اینقدر ازت تشکر می کنن و دعای خیر پشت سرت میاد آن شاالله بقیش هم حل میشه.
- رها به 11 ماه قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 11 ماه قبل
من ۴۳ سالم هست.
کاملا درک میکنم شرایطت رو
چون در چند مقطع از زندگی ام به این حال و روز دچار شدم و فکر میکردم عادی است و همه این طور هستند.
ولی بعدا فهمیدم من از دوران نوجوانی افسردگی مزمن دارم و خودم نمی فهمیدم و در مقاطع خاصی شدید میشد و من رو از زندگی می انداخت.
دوست عزیزم
نمیدونم پیش روانشناس رفتی یا نه
باید حتما شروع کنی و حتی اگر لازمه قرص بخوری تا سخت افزار مغزت که هورمون ها هستند بیان در سطح استاندارد، بعدش نرم افزار که همون افکار درست است روی این سخت افزار پیاده بشه.
وقتی یکی از این دو تا و یا هر دو خوب کار نکنه زندگی به غایت تیره و تاریک دیده میشه.
حرفم رو گوش کن از کسی که این تجربیات رو از سر گذشته
روی داشته هات تمرکز کن و نکات مثبت زندگی رو بنویس . چیزهایی که دیگران ندارند ولی تو داری
و باز هم من در خدمتت هستم
- علی به 1 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 1 سال قبل
خوشی و ناشکری بزنه زیر دل آدم،شاید اینجوری بشه،و مقایسه هاب الکی با دیگران،ببین،بخون مردم چ مشکلاتی دارند.
- Sam به 1 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 1 سال قبل