تنفر

0
0

سلام من خسته شدم از زندگی از همه چی

از پدرم متنفرم حس میکنم یه دوقطبیه به تمام معناست نمی‌دونم

مامانمو دوست دارم و ولی دور بودن ازش رو ترجیح میدم

در مورد خواهرم نظری ندارم . دوست دارم زودتر بمیرم ولی میدونید که خدا مرگو نصیب خوشبختا می‌کنه

با خودکشی هم همه چی بدتر میشه

دنبال کار میگردم تا پول در بیارم و یه خونه بگیرم تا توش تنها زندگی کنم ولی همیشه سرم کلاه رفته

بعد یه شوکر مامی بگیرم تا تنهاییم رو برطرف کنه اما میترسم ، میترسم از اینکه یوقت مادرم بفهمه و بدبخت تر شم

 

جنسیت؟
خانم
سن شما؟
کمتر از 20
وضعیت تاهل؟
مجرد
آیا عاشق هستید؟
قبلا بودم
از دید شما خوشبختی چیست؟
مرگ
  • سحر 2 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 2 سال قبل
0
0

برای خونه گرفتن با یه فرد مطمئن مشورت کن تا دوباره سرت کلاه نره. بعد اینکه دخترا شوگر ددی میگیرن گلم که اونم مشکلات خاص خودشو داره همیشه پول با خودش احساس خوشبختی نداره. برای مشکلات پدرت تحت نظر روانپزشک رفتار درمانی و دارو درمانی رو انجام بده اوکی میشه

سن پاسخ دهنده؟
بین 30 الی 45
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
  • هر کی به 2 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 2 سال قبل
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
پاسخ شما پس از تایید و حداکثر 48 ساعت قابل مشاهده خواهد بود.لطفاً رعایت ادب و احترام به دیگران را رعایت فرمایید و دیگران را بدون قضاوت و با این تصور که دیگران عزیزان شما هستند پنداشت نمایید.حسن همدردی شما به دیگران حائز تقدیر است.
شما عزیزان می توانید بدون نیاز به عضویت و ورود، به درد و دل های عمومی پاسخ دهید.در صورت تمایل و کاملاً اختیاری برای بایگانی پاسخ ها و تخصیص امکانات بیشتر می توانید در سایت ثبت نام نمایید.
نام*
ایمیل*
وب سایت
سن پاسخ دهنده؟*
جنسیت پاسخ دهند؟*
تشخیص انسان از ربات مخرب
به بالا بروید
question