سلام مدت سه سال با پسرى آشنا هستم ، آشنابى ما از طريق فضاو مجازى صورت گرفت ، ايشان اهل بروز احساسات نيستند وحتى در عمل هم نشان نميدهند من ٣٦ سال و اين اقا ٣٧ سال دارد، در ضمن من قبلا ازدواج كردم و جدا شدم ولى اقا نه، از ابتداو اشنايي بهش گفتم دنبال رابطه دوستى نيستم و هدفن ارتباطه جدى هست و ايشون گفت منم همينطور .در طى اين سه سال يكبار هم حرف ازدواج نزد و هر بار من شروع كننده اين صحبت بوديم هر زمان باهاش صخبت كردم گفت اكى نظر منم همين هست ولى ترتيب اثرى نداد بعد از ٣ ماه به همين شكل گذروندن بهش گفتم پدرم گفته حتما رابطه بايد هدفش معلوم بشه، ، گفت اكى زود خبر ميدم و ديگه خبرى ازش نگرفتم تا يك ماه دوباره خودم مسيج دادم كه تو با من بازى كردى ….. و ايشون بدون زنگ زدن فقط گفتم من فقط عجله دارم براى ازدواج . به من گفت تا اخر سال حتما جلو ميايد و الان داره كاراشو اكى ميكنه ، تا اخر سالى كه اين اقا مدنظرشه ٦؟ماه مونده… و با توجه به وعده هايى كه داده و عمل نكزده من بلاتكليف و بسيار ناراحتم، اصلا برام قابل درك نيست كه كلا ازم ماهها بي خبر باسه ناراحتى من براش مهم نباشه .. حس بدى دارم كه همش منتظرم اون برگزده انگار من هميشه اماده ام ٦ ماه زمان طولانيه .. خيلب احساس بدبختى دارم
- سپبده 4 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 4 سال قبل
خیلی بچه گانه هست آشناییتون و ادامه رابطه و انتظاراتش. شک دارم شما ۳۶ سالتون باشه.
- سین به 4 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 4 سال قبل