سلام من عاشق خودروی بی ام و۵۳۰ هستم من فقط ۱۳ سال سن دارم و بعضی وقتا به خودم میگم که این خودرو را می خرم ولی پس از چند ثانیه حسی به من منتقل می شود که حس میکنم یکی داره به من میگه این ماشین به دلیل گرونی نمی توانی بگیری و من افسرده می شود میشه کمکم کنید
جنسیت؟
آقا
سن شما؟
کمتر از 20
وضعیت تاهل؟
مجرد
آیا عاشق هستید؟
خیر
از دید شما خوشبختی چیست؟
از نظر من خوشبختی یعنی یه خانواده خوب
پاسخ شما