سلام وقت همگی بخیر من نصف شب دلم گرفت گفتم بیام درد دل کنم نمیدونم چکار کنم حقیقتا حس میکنم بخاطر خواهر هام ک نمیشه گفت باید گفت جادوگر هایی که باهاشون زندگی میکنم همیشه مورد ازار قرار میگیرم من سنمکم نیست ۲۵ سالمه
یه مقدار از اذیت ازار هاشون میگم که با هم هماهنگکرده بودن یه بار خواهرم که ازدواج شده هست میاد خونموم کلس پول نقدتو کیفش داشت خلاصه بعد چند سالت خواهرم میاد میگه پولام تو کیف نیستن مطمئنم بودن
دوتا خواهرم با هماهنگی هم گفتن ما دیدم فاطمه ینی من
پول ها برداشته گذاشته زیر بالشت بعد قایمشون کرده تمام مدت من تو حیاط بودم اصلن سمت اتاق نیومدم با هم هماهنگ میکنن هر کاری بخان بکنن شاید فکر کنید با هخم مشکلی یا کینه ای نه بخدا اصلن دیدی من کلی چیز براش خریدم ن دعوایی ن بحثی یه هو برامنقشه میچینن
یا مادر و پدرمشاغل هستن وقتی شب میان خونه دوتا با هم با جیغ میرن سمت مادرم میگن این دختر خرابت تا الان بیرون بوده )چون خانواده بسته ای داریم) در صوتی که به والا من خواب بودم یا درس خوندم
این کارو میکنن که خودشون از صبح تا شب بیرونن که من نتونم حرفی بزنم بگم اینا چکار کردن
یه بار ساعت ۲ شب صدای در خونه اومد منم اون موقع دسشوییم اومد رفتم حیاط دیدم ابجی کوچیکم داشت در میبست یکی براش باکس گل و لواشک فرستاده بود من هیچی نگفتم اصلن کاری با کارشون ندارم دیدم فردا صبح با جیغ مادرم بیدار شدم ک فحشم میداد چرا ۲ شب پسر اومده در خونمون هر چی میگم بخدا کار اون بود من نبودم مامانم میگه این دوتا شاهد هستن که تو بودی
کلن هر کاری کننن زود دست به کار میشن میزارن گردن من
از کتک که نگم براتون با کوچیک ترین حرف حمله میکننن با هم میریزن سرم انقدر موهام میکشن اونا یه تیم هستن من نمیتونم مقابله کنم باهاشون
نمیدونم چکار کنم بخدا انقدر خوبی میکنم وقتی پول دارم براشون یه چیز میخرم
اعتماد بنفسم اورون زیر سر سفره ک میشینم فقط به هممیزنن میخندن نگا چشاش کجه چقدر چاقی بازم میخوری
۲ دفعه کارت ملیم شکوندن دیگ فکر نکنم بهم بدن
موقع مدرسه بابام کارتن کارتن برای برادرم تغذیه میخرید یه روز دو کارتن خرید دو کارتن غیب شدن فردا اونا شروع کرون جیغ جئغ که ما دیدیم فاطمه همه خورده چون چند نفرن همه حرفشون باور میکنن من در صورتس ک دسدم خودشون خوردن کسی باور نمیکنه
لباسامم تیکه تیکه مییکنن وقتی میخام بخابم مجبورم لباسا مورد علاقه م بزارم تو بالشت مگه نه فردا تیکه تیکه پیدا میکنمشون نمیدونم چی کنم دوست دارم دستشون رو بشه میتونید راهنمایی کنید
- فاطمه 2 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 2 سال قبل
عجبب
یه موقعیت ساختگی بساز فیلم بگیر ازشون
یا برو چند دسته گل بخر بگو اینو دادن به فلانی
یا شکلات بخر بگو از زیر تختش پیدا کردم خدا میدونه کی فرستاده
تقصیر خودته چرا سکوت میکنی بزن دهنشون
تیمن چه حرفا تو سلیطه تر باش
- sara به 2 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 2 سال قبل
با شماره 123 تماس بگیر اورژانس اجتماعی هست و همه چیز رو بگو ازشون کمک بخواه بپرس اگه برای اثبات حرفات کاری لازمه بهت یاد بدن
- هر کی به 2 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 2 سال قبل