اختلاف سنی بیست سال

0
0

با عرض سلام

ممنونم که تااخر میخونید

من ۸ سال زندگی مشترک بشدت سخت و تلخ و سردی داشتم …

الان با یه اقایی اشنا شدم بشدت اروم صبور متین جنتلمن ، شغل خوب ، باادب ، با کلاس ، همه چی تموم ، خیلی باهام بااحترام برخورد میکنه ، دوستم داره ، خیلی بهم محبت داره ، من هم واقعا بهش علاقه دارم و حسم بهش خوبه ، فقط اقا ۱۹ سال ازم بزرگترن .

ممنون میشم باهام حرف بزنید

جنسیت؟
خانم
سن شما؟
بین 20 الی 30
وضعیت تاهل؟
مجرد
آیا عاشق هستید؟
دو دل هستم
  • بهار 1 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 1 سال قبل
0
0

سلام عزیزم اگه بچه نداری چه اشکالی داره تو یه بار زندگی بدی داشتی طلاق گرفتی اگه بچه نداری که خوش بحالت که خلاص شدی اختلاف سنی زیاد به نظرم خیلی مهم نیست اگه انقدر که میگی آدم خوی و متشخصیه اما مواظب باش گول ظاهرشو نخوری تو یه بار شکست خوردی مواظب باش اینبار هم گول نخوری کاملا تحقیق کن ممکنه همه حرفها و کاراش ریاکاری باشه خیلی مواظب باش از من به تو نصیحت  حتما تحقیق کن در موردش زیاد… من جای مادربزرگتم تجربه هم زیاد دارم از سر تجربه بهت گفتم

سن پاسخ دهنده؟
بین 30 الی 45
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
  • فلک زده به 1 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 1 سال قبل
0
0

قبل هر کاری

اول درموردش تحقیق کن ببین متاهل نیست

سابقه و ایناشو چک کن

قصد و نیت و هدف کارشو پیدا کن

آخرش تصمیم عاقلانه بگیر

معمولا اینجور آدما اگه مجرد باشن گزینه ی خوبین برای خانم هایی مثل شما صبور

اگه این مسیر به ازدواج ختم شه آرزو میکنم بهار جدید زندگیت بهترین شکوفه هارو بده

سن پاسخ دهنده؟
کمتر از 20
جنسیت پاسخ دهند؟
آقا
  • Mjlp به 1 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 1 سال قبل
نمایش 2 نتیجه
پاسخ شما
پاسخ شما پس از تایید و حداکثر 48 ساعت قابل مشاهده خواهد بود.لطفاً رعایت ادب و احترام به دیگران را رعایت فرمایید و دیگران را بدون قضاوت و با این تصور که دیگران عزیزان شما هستند پنداشت نمایید.حسن همدردی شما به دیگران حائز تقدیر است.
شما عزیزان می توانید بدون نیاز به عضویت و ورود، به درد و دل های عمومی پاسخ دهید.در صورت تمایل و کاملاً اختیاری برای بایگانی پاسخ ها و تخصیص امکانات بیشتر می توانید در سایت ثبت نام نمایید.
نام*
ایمیل*
وب سایت
سن پاسخ دهنده؟*
جنسیت پاسخ دهند؟*
تشخیص انسان از ربات مخرب
به بالا بروید
question