با عرض سلام
ممنونم که تااخر میخونید
من ۸ سال زندگی مشترک بشدت سخت و تلخ و سردی داشتم …
الان با یه اقایی اشنا شدم بشدت اروم صبور متین جنتلمن ، شغل خوب ، باادب ، با کلاس ، همه چی تموم ، خیلی باهام بااحترام برخورد میکنه ، دوستم داره ، خیلی بهم محبت داره ، من هم واقعا بهش علاقه دارم و حسم بهش خوبه ، فقط اقا ۱۹ سال ازم بزرگترن .
ممنون میشم باهام حرف بزنید
- بهار 1 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 1 سال قبل
سلام عزیزم اگه بچه نداری چه اشکالی داره تو یه بار زندگی بدی داشتی طلاق گرفتی اگه بچه نداری که خوش بحالت که خلاص شدی اختلاف سنی زیاد به نظرم خیلی مهم نیست اگه انقدر که میگی آدم خوی و متشخصیه اما مواظب باش گول ظاهرشو نخوری تو یه بار شکست خوردی مواظب باش اینبار هم گول نخوری کاملا تحقیق کن ممکنه همه حرفها و کاراش ریاکاری باشه خیلی مواظب باش از من به تو نصیحت حتما تحقیق کن در موردش زیاد… من جای مادربزرگتم تجربه هم زیاد دارم از سر تجربه بهت گفتم
- فلک زده به 1 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 1 سال قبل
قبل هر کاری
اول درموردش تحقیق کن ببین متاهل نیست
سابقه و ایناشو چک کن
قصد و نیت و هدف کارشو پیدا کن
آخرش تصمیم عاقلانه بگیر
معمولا اینجور آدما اگه مجرد باشن گزینه ی خوبین برای خانم هایی مثل شما صبور
اگه این مسیر به ازدواج ختم شه آرزو میکنم بهار جدید زندگیت بهترین شکوفه هارو بده
- Mjlp به 1 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 1 سال قبل