من یه مادر ۳۳ سالم که ۲ تادختر دارم ۲۰ سالگی ازدواج کردم امروز خودمو توی آینه دیدم ،یعنی به خودم توی آینه توجه کردم (موهایی که بیشتر از نصفش سفیده،شونه نزده ،صورت زرد .عینک ،یه خستگی بد به چهره ،کمر خمیده ، اندام بدریخت ، لباسای نامرتب)چرا من این طوری شدم؟اصلا کی من اینطوری شدم؟
یه دختر ۲ ساله دارم که با جیغ و بهونه گیریاش دیوونم کرده
یه دختر ۱۰ ساله دارم که با سوالای چطوری بچه دار میشند ،چطوری ازدواج میکنند،من کی پریود میشم و از این قبیل سوالات آشفتم کرده ،نمیدونم چی بهش بگم چطوری رفتار کنم چنتا همکلاسی ام داره که بیشتر از سنشون میفهمند نگرانم از راه به درش کنند
شوهرم در کل آدم خوبیه ولی شغل درست درمون نداره هر روز دنبال یه کاره فشار اقتصادی زیاده ،خواسته های بچه ها زیاده و خواسته هاو آرزوهای خودمونم که هیچ….
تازه بدتر از همه ی اینها ذهن خودم که ۱۵.۱۶ ساله درگیر یه آدم دیگست
اون ازدواج کرد منم ازدواج کردم ولی هنوز گاهی بهش پیام میدم
همیشه پیگیری از طرف من بوده ولی اونم مشتاقانه جواب میده یه عشقی که( نمیدونم عشق یا هوس یا هرچی)هیچ وقت واقعی نشد
قبل از ازدواجم ۳.۴ سوال باهم با تلفن و ایمیل و پیام دوست بودیم تو دوتا شهر مختلف بودیم وهیچ وقت همو ندیدم اون اومد منو ببینه ولی من خریت کردم نرفتم به دیدنش یعنی ترسیدم اون طور که اون میخواد نباشم
هنوزم که بهش پبام میدم میگه تنها آرزوم اینه یه روز ببینمت و من هنوزم مقاومت میکنم هم به همون دلیل قبل و هم عذاب وجدان خیانت
من خیلی بدبختم کاش هیچ وقت باهاش آشنا نشده بودم کاش میتونستم هر روز بهش فکر نکنم
کاش …
- ریحانه 2 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 2 سال قبل
بنظرم به تنوع نیاز داری واسه همین نشستی از خودت ایراد می گیری. من هم بیشتر موهام سفیده اصلا ناراحت نیستم. خب سفید باشه، رنگ میزنم. غصه نداره. این همه آدم عینک میزنن کسی بخاطر عینک زدن ناراحت نیست. چرا فشار بیخود میاری؟ همین الان با آرایشگاه تماس بگیر و یه نوبت رزرو کن. موهاتو رنگ بزن و به صورتت و ابروهات برس. بعد یه دوش بگیر، موهاتو شونه کن، یه لباس شیک بپوش. خیلی روحیتو خوب میکنه. دختر دو سالت شاید به سرگرمی احتیاج داره، ببین بهانه گیری هاش از چیه برطرفش کن. سؤالات دختر ده سالت هم کاملا طبیعیه، من معلم هستم. تمام شاگردام همین سؤالات رو میپرسن. باید هم بپرسن. من نمیدونم چرا انتظار داری بچه کنجکاو نباشه. وقتی اطلاعات لازم رو پیدا کرد دیگه نمیپرسه. اگه همکلاسی هاش درباره روابط جنسی براش بگن هم منحرف نمیشه بستگی به نوع پرورش تو داره که بفهمه این ارتباطات چارچوب خاصی داره و جز زن و شوهرها افراد دیگه انجامش نمیدن. دانش آموزان من هم از این مسائل میدونن ولی خطایی نمیکنن چون خانواده دارن و من هم مثل شیر مراقبم دست از پا خطا نکنن. درباره شروع پریود شدن خودت و چند نفر دیگه برای دخترت بگو تا ذهنش از درگیری بیرون بیاد. نمیفهمم چرا اینو یه مشکل بزرگ میدونی. خیلی داری سخت می گیری. درباره ارتباطت با یه آقای دیگه خودت کلاتو قاضی کن، خیلی کارت احمقانه نیست؟ علاقه مند شدن به یه آدم مجازی؟ شاید اصلا زن باشه، شاید شیاد و کلاهبردار باشه، چقدر ساده لوحی. شوهر خوب و دخترای دسته گلت چقدر بدبختن که تو رو دارن
- هر کی به 2 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 2 سال قبل