سلام
من28سالدسنمه خداروشکرنمیگم خیلی وضعیت زندگی خوبی دارم اماناشکرنیستم واقعیت توزندگی دنبال پول نبودم اما….من همسرم با رفیقاش خیلی خوبه امااون صمیمیت بامن نداره اگه ازش انتقادکنم میگه توخوشی زده تودلت و اهمیت نمیده چندروزقبل مریض بودخیلی ناراحت بودبااصراربلندشویه چیزی بخورحالت بهترمیشه امااون نه …عسل دادم میوه اوردم نه میگف حال ندارم تارفیقش زنگ زد انقدرسرحال شدکه من تعجب کردم صبحانه خوردرفت بیرون تاظهرهم نیومدگفت رفتم بهش کمک کردم…واقعیت حالم خیلی گرفته شدبنظرتون بایدچیکارکنم؟کسی هست مشکل منوداشته باشه
جنسیت؟
خانم
سن شما؟
بین 20 الی 30
وضعیت تاهل؟
متاهل
آیا عاشق هستید؟
دو دل هستم
از دید شما خوشبختی چیست؟
داشتن ارامش
- یاسمن 4 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 4 سال قبل
پاسخ شما