طلاق

0
0

بیست سالمه،دوساله نامزد کردم،اوایل شدیدا دوسس داشتم اما رفتارایی از خودش نشون داد که..

با خانوادم دعوا میکنه،یکم احترام نمیزاره،هرچقدر بهش محبت میکنیم بدتر میکنه،اعتیاد داشت و فهمیدم ولی بخشیدمش،به خانوادم فحاشی کرده و حاضر نیست عذرخواهی کنه

از طرفی هم میگه تا دوماه باید عروسی کنیم،اگه نکنیم طلاقت میدم..حس میکنم بخاطر فاصله سنیمون که یازده ساله،هیچ درکی از عواطفم نداره

خیلی مغروره چون توی شهر شناخته شدست،البته خانواده منم سرشناسن اما اون خودشو بالاتر دیده همیشه

میگه دیگه نمیخوام با خانوادت در ارتباط باشم،فقط برای اینکه بابام ازش خواسته بود بیشتر بهم توجه کنه

خودش میگه خیلی دوستم داره اما رفتاراش یه چیز دیگه رو نشون میدن😔تصمیم گرفتم جدا شم و تنهایی برای زندگیم بجنگم،اما میترسم از درد جدایی

چندبار تا مرحله طلاق رفتیم اما هربار دلم لرزید و خودم رو باختم😔نیاز دارم کسی بگه که،چیکار کنم

میترسم دوباره برم و حالم بد شه و باز برگردم..

جنسیت؟
خانم
سن شما؟
بین 20 الی 30
وضعیت تاهل؟
متاهل
آیا عاشق هستید؟
قبلا بودم
از دید شما خوشبختی چیست؟
آرامش خیال
  • شهرزاد 4 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
0
0

فقط یک جمله بگم نمی دونن کجا دیدم اما خیلی به دلم نشست و اون اینه:

پروژه تغییر دادن طرز فکر و رفتار همسر، یک پروژه شکست خورده است.

سن پاسخ دهنده؟
بین 30 الی 45
جنسیت پاسخ دهند؟
آقا
  • مرد خسته به 4 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
0
0

بهتره طلاق رو به بعد از عروسی و با وجود چندتا بچه و بیماری های های اعصاب و روان موکول نکنی، تا جوونی و سالمی جدا شو، هیچ آدمی تغییر نمیکنه

سن پاسخ دهنده؟
بین 30 الی 45
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
  • ا به 4 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
0
0

چرا انقد خودتو  ضعیف دیدی واقعا مگه تو چی کم داری که داری انقد میترسی واقعا میخوای با یکی اردواج کنی که همچین اخلاقی داره و به خودت و خانواده ات بی احتراامی میکنه

یکم واسه خودت ارزش قایل باش و ازش جدا شو و خودتو بدبخت نکن  و برو خداروشکر کن که تو دوران نامردی شناختیش اگه قرار بود بعد اردواج این رفتار هارو نشون بده خیلی برات دردسر میشد لطفا زودتر ازش جدا شو و زنذگیتو ادامه بده

سن پاسخ دهنده؟
کمتر از 20
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
  • ana به 4 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
نمایش 3 نتیجه
پاسخ شما
پاسخ شما پس از تایید و حداکثر 48 ساعت قابل مشاهده خواهد بود.لطفاً رعایت ادب و احترام به دیگران را رعایت فرمایید و دیگران را بدون قضاوت و با این تصور که دیگران عزیزان شما هستند پنداشت نمایید.حسن همدردی شما به دیگران حائز تقدیر است.
شما عزیزان می توانید بدون نیاز به عضویت و ورود، به درد و دل های عمومی پاسخ دهید.در صورت تمایل و کاملاً اختیاری برای بایگانی پاسخ ها و تخصیص امکانات بیشتر می توانید در سایت ثبت نام نمایید.
نام*
ایمیل*
وب سایت
سن پاسخ دهنده؟*
جنسیت پاسخ دهند؟*
تشخیص انسان از ربات مخرب
به بالا بروید
question