سلام ، من ینفرو ۳ سال دوست داشتم بدون اینکه بدونه و ارتباطی داشته باشم بعد کلی تلاش سعی کردم عادت کنم و فراموش کنم ، ۳ ماه پیش تو اینستاگرام با پسری اشنا شدم که دوسش رو قبلا میشناختم و سبب اشنایی منو و اون شد من واقعا دوسش دارم رفتارم باهاش با بقیه فرق داره سعی میکنم براش کامل باشم همه چیشم مورد علاقه ی منه اصلا انگار برای من ساخته شده اما یه مشکلی هست و اون اینکه اون خیلی خنثی به همه چیز نگاه میکنه و تنها چیز با ارزش براش و خوشحال کننده موزیک هستش حالا چه خواندن چه شندیدن یه روز بهم گفت من نیازی به دوست دختر داشتن و رل زدن ندارم اونم بعد ۳ ماه رابطه ، منظورش اینه فقط بخاطر نیاز جنسی رل میزنه و نیاز عاطفی و اینا نداره منم باهاش رابطه دارم ولی از جلو نه ولی اون اینو کافی نمیبینه ، پسر هیز و هولیم نیست یعنی کلا دنبال دختر نیست دخترام اکثرا نمیتونن تحملش کنن بخاطر رفتاراش من واقعا دوسش دارم ولی حس میکنم اون دیگه دوسم نداره و قراره تموم کنه و این حرفا و پیش زمینه کرده از یه طرفم بره واقعا اذیت میشم چکار کنم ؟ دوستام میگن کات کن ولی من خیلی دختر احساسیم واقعا نمیتونم این کارو کنم دوست دارم نظر تک تکتون و بدونم ممنون.
- زهرا 4 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 4 سال قبل
این طبیعی نیس واقعا،که هیچ حسی نداشته باشه. حس میکنم گی باشه ولی نمیتونه بگه.ازش بپرس گی عه یا نه و ازش بخواه حقیقت رو بهت بگه؟
- Raha به 4 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 4 سال قبل
خیلی راحت داره ازت سواستفاده میکنه چقد ساده لوحانه رفتار میکنی چرا بدنت رو در اختیارش گذاشتی و خودت رو بی ارزش میدونی همین الآن کات کن و دیگه سراغ این روابط نرو
- متعجب به 4 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 4 سال قبل