ناراحتی ذهنی

0
0

میدونی ی وقتایی حس میکنم و دوستان ی طوری شدن

ب عنوان کسی ک ۱۲ ساله با رفیقام هستم ولی حس میکنم از وقتی همکلاسی های جدید ک خیلی از من شر و شور تر هستن وارد جنگ چهار نفره ما شدن انگار ما داریم از هم دور میشیم

مخصوصا اینکه الان یکی از ماها رفته قاطی مرغا اصا انگار ن انگار ک مایی هم هستیم این وسط با اینکه قبلا خیلی با ما اوکی تر بود و بیشتر حرف میزد

هر بحثی بینمون پیش میاد ب جای حرف زدن توهین میکنن

فک میکنن دارن فحش های دوستانه ای میدن ولی درواقع دارن ب شعور مخاطب توهین میکنن

منم اصا حس خوبی نسبت ب این همکلاسی های جدید ندارم

البته نمیدونم شاید من زیادی ب دوستام وابسته شدم برای همینه هرچیز کوچیکی رو بزرگ میکنم ولب واقعا از وقتی ک آین دوستای جدید اومدن اصا بین ما چهار نفر رو خراب کردن

ی وقتایی ب خودم میگم ک داری زیادی گیر میدی ب خاطر وابستگی زیاد ب دوستانه

برای همین سال بعد ب عنوان ی کنکوری دارن راهم رو کلا ازشون جدا میکنم

میخوام دیگه فقط در حد بیرون رفتن و تو گپ حرف زدن باشیم

ی وقتایی اینقدر حرصم در میاد ک دلم میخواد برم ی دل سیر اون همکلاسی های جدید رد بزنم ک باعث این همه تغییر دوستام شدن و اسم این کارشون رو هم میزارن روشن فکری

نمیگم اکیپ خیلی مثبتی بودیم ولی واقعا ی سری حریم ها و آدابی رو رعایت میکردیم بینمون

اما از وقتی اینا اومدن اصا خیلی اکیپ مزخرفی شد

و خدارو شکر میکنم ک سال بعد با این اکیپ نیستم ک حداقل از ی سری حرکات و رفتارشون ناراحت نشم

من ب عنوان ی فرد از اکیپ چهار نفرمون خیلی درس خونم…و نمیدونم چرا حس میکنم همش برای لینکه از من تقلب کنن و تو درسا ماس شن با من دوستن

چون در غیر این صورت اصا تو جمع هاشون نیستم

جنسیت؟
خانم
سن شما؟
کمتر از 20
وضعیت تاهل؟
مجرد
آیا عاشق هستید؟
خیر
از دید شما خوشبختی چیست؟
اینکه هرجیز آزار دهنده ای رو بتونی ب سادگی و ب تنهایی رد کنی
  • ارامش 3 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 3 سال قبل
2
0

سلام. فقط یه جمله: از الان یاد بگیر که دوستات تا ابد موندنی نیستن. این تو آینده خیلی کمکت می‌کنه. از مدرسه خارج شی و بری بالای ۲۰ سال دنیای اطرافت کاملا معنی دیگه ای پیدا می‌کنه

سن پاسخ دهنده؟
بین 20 الی 30
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
  • Ss به 3 سال قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 3 سال قبل
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
پاسخ شما پس از تایید و حداکثر 48 ساعت قابل مشاهده خواهد بود.لطفاً رعایت ادب و احترام به دیگران را رعایت فرمایید و دیگران را بدون قضاوت و با این تصور که دیگران عزیزان شما هستند پنداشت نمایید.حسن همدردی شما به دیگران حائز تقدیر است.
شما عزیزان می توانید بدون نیاز به عضویت و ورود، به درد و دل های عمومی پاسخ دهید.در صورت تمایل و کاملاً اختیاری برای بایگانی پاسخ ها و تخصیص امکانات بیشتر می توانید در سایت ثبت نام نمایید.
نام*
ایمیل*
وب سایت
سن پاسخ دهنده؟*
جنسیت پاسخ دهند؟*
تشخیص انسان از ربات مخرب
به بالا بروید
question