میدونی ی وقتایی حس میکنم و دوستان ی طوری شدن
ب عنوان کسی ک ۱۲ ساله با رفیقام هستم ولی حس میکنم از وقتی همکلاسی های جدید ک خیلی از من شر و شور تر هستن وارد جنگ چهار نفره ما شدن انگار ما داریم از هم دور میشیم
مخصوصا اینکه الان یکی از ماها رفته قاطی مرغا اصا انگار ن انگار ک مایی هم هستیم این وسط با اینکه قبلا خیلی با ما اوکی تر بود و بیشتر حرف میزد
هر بحثی بینمون پیش میاد ب جای حرف زدن توهین میکنن
فک میکنن دارن فحش های دوستانه ای میدن ولی درواقع دارن ب شعور مخاطب توهین میکنن
منم اصا حس خوبی نسبت ب این همکلاسی های جدید ندارم
البته نمیدونم شاید من زیادی ب دوستام وابسته شدم برای همینه هرچیز کوچیکی رو بزرگ میکنم ولب واقعا از وقتی ک آین دوستای جدید اومدن اصا بین ما چهار نفر رو خراب کردن
ی وقتایی ب خودم میگم ک داری زیادی گیر میدی ب خاطر وابستگی زیاد ب دوستانه
برای همین سال بعد ب عنوان ی کنکوری دارن راهم رو کلا ازشون جدا میکنم
میخوام دیگه فقط در حد بیرون رفتن و تو گپ حرف زدن باشیم
ی وقتایی اینقدر حرصم در میاد ک دلم میخواد برم ی دل سیر اون همکلاسی های جدید رد بزنم ک باعث این همه تغییر دوستام شدن و اسم این کارشون رو هم میزارن روشن فکری
نمیگم اکیپ خیلی مثبتی بودیم ولی واقعا ی سری حریم ها و آدابی رو رعایت میکردیم بینمون
اما از وقتی اینا اومدن اصا خیلی اکیپ مزخرفی شد
و خدارو شکر میکنم ک سال بعد با این اکیپ نیستم ک حداقل از ی سری حرکات و رفتارشون ناراحت نشم
من ب عنوان ی فرد از اکیپ چهار نفرمون خیلی درس خونم…و نمیدونم چرا حس میکنم همش برای لینکه از من تقلب کنن و تو درسا ماس شن با من دوستن
چون در غیر این صورت اصا تو جمع هاشون نیستم
- ارامش 3 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 3 سال قبل
سلام. فقط یه جمله: از الان یاد بگیر که دوستات تا ابد موندنی نیستن. این تو آینده خیلی کمکت میکنه. از مدرسه خارج شی و بری بالای ۲۰ سال دنیای اطرافت کاملا معنی دیگه ای پیدا میکنه
- Ss به 3 سال قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 3 سال قبل