ما ۹ ساله ازدواج کردیم و همه چیز داریم ، شغل خوب خونه ماشین و…
ولی هنوز بچه دار نشدیم
زنم افسرده شده
به فکر جدایی هستیم
سرگرمی نداریم
دیگه هیچ چیز برام لذت نداره جز مرگ
هرکی پیامم رو میخونه برام دعا کنه زود از دنیا برم.
ممنون
جنسیت؟
آقا
سن شما؟
بین 30 الی 45
وضعیت تاهل؟
متاهل
آیا عاشق هستید؟
خیر
از دید شما خوشبختی چیست؟
خوشبختی یعنی داشتن آرامش ، داشتن آرامش فقط با یاد خدا میاد ولاغیر
- محمد 11 ماه قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 11 ماه قبل
جدا سید خلاص در دنیای مدرن امروز هم ازدواج از جهالته هم بچه دار شدن
سن پاسخ دهنده؟
بین 30 الی 45
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
- معصومه به 11 ماه قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 11 ماه قبل
عنوان رو که دیدم انتظار داشتم مشکل خیلی بزرگتری داشته باشید سه نفر از فامیلای ما بچه دار نمیشن سالهای ساله نه آرزوی مرگ دارن نه قصد جدایی این حرفا چیه شما میزنید والا مادر من همیشه میگه کاش منم مثل اونا بچه دار نشده بودم هزاران روش هم ابداع شده مثل کاشت و رحم اجاره ای و… اگه هیچکدوم نشد یه بچه رو به فرزندی بگیرید ولی اینو بگم هر آزمایشی از طرف خدا یه حکمتی داره به رضای خدا راضی باشید
سن پاسخ دهنده؟
بین 30 الی 45
جنسیت پاسخ دهند؟
خانم
- هر کی به 11 ماه قبل پاسخ داد
- آخرین ویرایش 11 ماه قبل
پاسخ شما